Ga voor een Sterk Werkgevers
merk.

Als je ook in een krappe arbeidsmarkt talent wilt aantrekken, je naamsbekendheid wilt vergroten en je reputatie wilt verbeteren. Kortom: als je je organisatie wilt laten groeien en bloeien. Start nu met ons Stappenplan Employer Branding. Laat je gegevens achter en ontvang het Stappenplan direct in je mailbox.

Stappenplan Employer Branding

Naam(Vereist)

Sterk werkgeversmerk

Onze ervaringen

Gelukkige medewerkers versterken je werkgeversmerk

We mochten al voor veel opdrachtgevers hun werkgeversmerk versterken. Daarmee maakten we al voor veel kandidaten duidelijk wat zij kunnen verwachten van die organisaties als werkgever.

Een sterk employer brand begint van binnen, bij je medewerkers. Je bedrijfscultuur heeft een enorme impact op je werkgeversmerk. Als je vanuit je werkgeversmerk dingen belooft die je niet waarmaakt, dan schaadt dat je imago, want in deze tijden delen kandidaten dat razendsnel online. Daarom vragen wij zoveel mogelijk medewerkers wat het werken bij jullie organisatie aantrekkelijk maakt, zodat je een authentiek merk bouwt. We ontwikkelden hiervoor ons eigen model, wat je hier ziet staan.

Sterk werkgeversmerk

Waarom

Inzetten op een sterk werkgeversmerk?

3 redenen:

1. Omdat je een sterkere aantrekkingskracht hebt op nieuwe medewerkers met een sterk werkgeversmerk.

2. Omdat het je huidige medewerkers inspireert en motiveert, waardoor zij beter presteren en langer bij je organisatie blijven werken.

3. Omdat de kosten voor werving en zelfs voor marketing omlaag gaan bij een sterk werkgeversmerk.

Door je werkgeversmerk te versterken creëer je een sterke organisatiecultuur, die ervoor zorgt dat medewerkers zich meer betrokken voelen. Bedenk eens wat dat doet voor het ziekteverzuim en het verloop. Je zet dus automatisch in op het binden en boeien van je medewerkers. Je medewerkers worden je ambassadeurs, die mensen in hun netwerk vertellen over hun positieve ervaringen bij hun werkgever. Dat verbetert je reputatie als fijne plek om te werken en als corporate merk.  Lees hier meer over het belang van employer branding.

 

Sterk werkgeversmerk
USP Employer Brander

Waarom zou je kiezen voor Employer Brander?

Omdat we je veel meer bieden dan alleen de ontwikkeling van je werkgeversmerk. Je krijgt ook nog eens een stappenplan op maat om het werkgeluk intern te vergroten, waarmee je je werkgeversmerk continu blijft versterken.

Omdat we niet alleen verstand hebben van employer branding, maar ook van employee engagement (medewerkerbetrokkenheid) en arbeidsmarktcommunicatie. Zo bieden je we een betaalbare totaaloplossing.

Omdat we samenwerken met de beste partners in de markt voor het ontwikkelen van visuele content en campagnes. Stuk voor stuk organisaties die ook echt veel ervaring hebben met het positioneren van werkgevers in een krappe arbeidsmarkt.

 

we werken voor verschillende organisaties, zoals o.a.

Onderwijs

We hebben veel ervaring binnen het basisonderwijs en voortgezet onderwijs voor het versterken van werkgeversmerken. Kleine scholen tot grote stichtingen gingen je voor.

Zorg & Welzijn

Of het nu jeugdzorg, organisaties voor mensen met een beperking of dak- en thuislozenopvang is; we snappen de organisaties en bouwen mee aan een sterker employer brand.

Gemeenten

Gemeenten, omgevingsdiensten, waterschappen; we mochten al mooie stappen zetten met deze organisaties om ze sterker in de arbeidsmarkt te positioneren in hun specifieke regio.

En we werken voor detacheringsbureaus, consultantiebureaus, technische bedrijven. Juist die combinatie van verschillende branches houdt ons scherp, want deze organisaties kunnen ook van elkaar leren en wij zijn graag de schakel hierin.

Hoe het werkt

Ik loop het proces even met je door

K

we komen in contact

Ik leg je uit hoe we in 6 tot 8 weken je werkgeversmerk versterken. Waarom we werkgeluk als uitgangspunt nemen en hoe dat effect heeft op je organisatie.

K

We starten met een kick-off

Alle stakeholders aan tafel bij de start van het project, zodat iedereen weet wat er gebeurt, voor optimaal draagvlak. Ontdek hier onze volledige aanpak.

K

Intern & extern onderzoek

Via een uitgebreide survey en een concurrentie-analyse halen we de sterke punten van de organisatie naar boven. Die vormen de basis voor je werkgeversmerk.

K

Klankbordgroep en afronding

We testen de uitkomsten met de medewerkers die zich aanmelden voor de klankbordgroep. Zo weten we zeker dat we de juiste boodschap formuleren.

Sterk werkgeversmerk

Meer informatie?

 

 

Ben je nieuwsgierig of we iets voor jouw organisatie kunnen betekenen? Neem gerust contact met ons op. We vertellen je graag meer over alle mogelijkheden. En geloof ons, dat hoeft niet veel te kosten. Soms is een vernieuwde vacature al een schot in de roos. Mail naar:
vraag@employerbrander.nl of bel naar 035 234 04 04

Werkgeversmerk
Challenge Werkgeluk

Omdat we ontdekten dat werkgeluk een bijzonder belangrijke sleutel is tot een sterk werkgeversmerk, zijn we een speciaal platform gestart om werkgevers en medewerkers te inspireren om sterker op in te zetten. Dat platform heet Experts in Engagement. We bieden er allerlei artikelen en trainingen om mensen steviger in hun schoenen te laten staan in hun leven en in hun werk.

We hebben al diverse teams mogen trainen in meer verbinding en effectievere samenwerking. En onze online trainingen voor individuele medewerkers hebben medewerkers mogen helpen hun perspectief op hun leven en op hun werk te veranderen. Een mooie oplossing voor onder andere mensen met een burn-out of mensen die gewoon even vastlopen.

Dankzij onze uitgebreide interne onderzoeken zijn we altijd up-to-date qua kennis over geluk op de werkvloer en over de basisbehoeften van medewerkers en leidinggevenden.

Employer branding
Employer branding
Vacatureteksten
Vacatureteksten
Sterk werkgeversmerk